Franczyza YASUMI istnieje od 2003 roku. Obecnie to jedna z największych sieci w branży beauty&SPA. Oferuje przemyślany model biznesowy, który pozwala prowadzić gabinet przynoszący zyski.
Łatwo otworzyć gabinet kosmetyczny, trudniej sprawić, by zyskał uznanie i zaufanie klientów. Dołączając do YASUMI, ten problem masz z głowy. Sieć jest już znana i lubiana. Oferuje własną markę specjalistycznych kosmetyków, japońskie rytuały piękna, nowoczesne zabiegi poprawiające urodę połączone z głębokim relaksem. Opracowała bezpieczny model biznesowy, by chronić cię przed błędami, oszczędzić twój czas i pieniądze. Ponieważ YASUMI zależy na sukcesie swoich partnerów, oferuje pomoc na każdym etapie rozwoju.
Poczucie bezpieczeństwa
Jeśli zdecydujesz się dołączyć do YASUMI, eksperci marki wytłumaczą ci, jak najlepiej i najbezpieczniej prowadzić ten biznes. Przekażą ci całe know-how. Otrzymasz wsparcie przy wyborze odpowiedniego lokalu: jego lokalizacji, wielkości, aranżacji i wyposażeniu. Pomogą ci także wybrać odpowiedni do zabiegów sprzęt oraz kosmetyki. Przeszkolą ciebie i twój personel. Otrzymasz komplet materiałów marketingowych oraz dostęp do wiedzy, jak prowadzić gabinet na najwyższym poziomie. Dołożą starań, by ochronić cię przez błędami. Dodatkowo YASUMI będzie cię wspierać tak długo, jak długo będziesz tego potrzebować. – Ważne, by franczyzobiorca dobrze i bezpiecznie się z nami czuł. Dlatego zawsze może się do nas zwrócić o radę i pomoc – wyjaśnia założycielka marki i wiceprezes zarządu, Zofia Bydałek.
Wysokiej jakości usługi
Sieć YASUMI skupia się na łączeniu pielęgnacji urody z głębokim relaksem, co daje wspaniałe efekty. W ich ofercie przeważają rytuały pielęgnacyjne, które są jak odprężające wakacje. Tego typu usługi to strzał w dziesiątkę. W dzisiejszym świecie relaks stał się niezbędny. Jest podstawowym elementem zdrowego stylu życia, dlatego YASUMI wciąż zyskuje nowych klientów. Oczywiście nie byłoby to możliwe bez utrzymania najwyższej jakości oferowanych kosmetyków i zabiegów. – Mimo wielu lat działalności, ogromnego zaangażowania i zdobytego doświadczenia, uważnie obserwujemy rynek i wciąż się udoskonalamy. Nie stoimy w miejscu – dodaje Zofia Bydałek.
Sprawdzony program
Największą popularnością, zarówno wśród franczyzobiorców, jak i klientów, cieszy się program YASUMI INSTYTUT ZDROWIA I URODY dedykowany miastom średnim i dużym. Oferuje wiele relaksująco-upiększających zabiegów na twarz i ciało oraz zabiegi z zakresu medycyny estetycznej. Wymaga większej inwestycji niż oferowany wcześniej Yasumi Epil, ale z czasem przynosi większe zyski. Konsultant handlowy pomoże dobrać najlepszą formę współpracy.