fot. mat. prasowe

Nostalgiczny nastrój z nutą podróżniczej adrenaliny – tak House wita jesień w swojej nowej kampanii.

Coraz chłodniejsza pogoda może nie sprzyja już wieczornym wypadom na rower czy ognisko, ale kusi za to pięknem natury i innymi przygodami. Nastrój Autumn Ramble jest sentymentalny, ale w ten pozytywny sposób. Kampania ma podkreślać więź z naturą i inspirować do jesiennych wycieczek, po których wraca się zmęczonym i rumianym od wiatru, chłodu i emocji, ale i spełnionym, a przed oczami ma się wizję gorącego kakao i serialu.

Idea kolekcji została zawarta w miękkich, przyjemnych fakturach: modnych kurtkach, polarach „barankach”, pikowanych spodniach i ciepłych bluzach. Współgrają z nimi kolory ziemi: beże, brązy, khaki. Uzupełnienie stanowią niebanalne akcesoria – bucket hats i rękawiczki w zupełnie nowej odsłonie. Ubrania zostały stworzone tak, aby umożliwić skomponowanie wygodnej stylizacji do spędzania czasu na świeżym powietrzu, ale też outfitu bardziej dziewczęcego czy typowo miejskiego.

Tej jesieni House zaprasza na wspólny spacer!

Podobne wpisy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *