Polska marka bielizny nocnej Vanilla night&day wprowadza do swojego asortymentu specjalną linię dedykowaną mamom i córkom. Prezentuje w niej miękkie i urocze ubrania typu homewear. W ten sposób brand łączy celebrowanie wspólnie spędzanego czasu w gronie rodzinnym z komfortową modą. Spełnia też marzenia dziewczynek, które chcą być jak mama.
W najnowszej linii marka Vanilla night&day przedstawia rodzinną opowieść, w której bohaterkami są mama i córka. Zwraca uwagę na piękno i wyjątkowość tej bliskiej relacji. Podkreśla również ważność wspólnie spędzanego czasu – od spontanicznej zabawy po wykonywanie razem obowiązków domowych. Choć to nie wszystko! Tworzy linię, która spełnia marzenia dziewczynek – od teraz w ich garderobie będą mogły znaleźć się ubrania identyczne jak mamy.
,,Od dłuższego czasu chciałam zrealizować projekt, w którym będę mogła wyrazić podziw dla wyjątkowej relacji matek i córek. Chciałam stworzyć dla nich bardzo wygodne ubrania, które umilą wspólne spędzanie czasu” – komentuje Katarzyna Pastwa, założycielka i dyrektor kreatywna marki Vanilla night&day i dodaje: ,,Jednymi z bohaterek sesji zostały moja córka Zuzia i jej córka Marysia. Wnuczka już od dawna pytała, kiedy uszyje ubrania dla niej takie, jak nosi jej mama. Dziewczynki uwielbiają ubierać się jak mamy. Od teraz Zuzia z Marysią będą mogły razem stroić się w domu”.
W kolekcji prezentowane są komfortowe ubrania w stylu homewear. Są wśród nich lekkie kardigany oraz zestawy składające się ze spodni lub szortów, koszulek i bluzek. Dominują takie kolory jak delikatna oliwkowa zieleń, brudny róż, atramentowy granat oraz różowy, czerwony i szary melanż. Prezentowane fasony delikatnie przylegają do ciała, nie krępują ruchu i są wykonane z przyjaznej w dotyku wiskozy.
fot. materiały prasowe
Śliczne te pidżamki. Bardzo mi się podobają