Primark oddaje w ręce klientów kolekcję wspierającą Miesiąc Świadomości Raka Piersi

fot. mat. prasowe

W ramach wsparcia dla Miesiąca Świadomości Raka Piersi, Primark wprowadza na rynek swoją pierwszą kolekcję odzieży rekreacyjnej, bielizny i akcesoriów, które zostały zaprojektowane z myślą o osobach, których dotknął rak piersi i tych, które przeszły operację piersi.

Kolekcja powstała w oparciu o konsultacje i testy z udziałem pacjentek chorych na raka oraz pielęgniarek onkologicznych. Kolekcja, która skupia się głównie na komforcie, ale i dobrym stylu, została zaprojektowana tak, aby ułatwić ubieranie się po operacji oraz przy użyciu tkanin, które są znane z miękkości w dotyku i ze swoich właściwości chłodzących. W kolekcji znajdują się również produkty Primark Cares – ubrania wykonane z materiałów pozyskiwanych w zrównoważony sposób – z bawełny i poliestru pochodzącego z recyklingu.

Najważniejszymi elementami kolekcji są dwa rodzaje biustonoszy pooperacyjnych – biustonosz z zamkiem błyskawicznym, z zapięciem z przodu i z tyłu, zaprojektowany tak aby ułatwić ubieranie się bezpośrednio po zabiegu oraz lekko usztywniany biustonosz przeznaczony dla kobiet po operacji. Po obu stronach znajdują się kieszenie na protezę, a materiał jest niezwykle miękki w dotyku i lekki. Oprócz połączenia stylu i praktyczności dodatkowym atutem jest również przystępna cena. Oba rodzaje biustonoszy dostępne są w dwupaku w cenie 70 zł.

Oprócz biustonoszy pooperacyjnych, nowa kolekcja obejmuje również bieliznę, kapcie, koszulki z dżerseju, bluzy i kosmetyczki w odcieniach fioletu i delikatnego różu. Została ona stworzona przez cztery kobiety, które doświadczyły raka piersi. Ich zdjęcia będą prezentowane w sklepach Primark przez cały miesiąc.

W ramach kampanii Primark zobowiązał się przekazać łącznie 250 000 funtów lokalnym organizacjom charytatywnym wspierającym badania nad rakiem piersi w 14 krajach, w których prowadzi działalność.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.