ANSWEAR.com wprowadził do swojego portfolio amerykańską markę Gap. Na początek w sklepie pojawia się kolekcja dziecięca, która we wrześniu zostanie uzupełniona o asortyment damski i męski.
Gap, amerykańska marka odzieży i akcesoriów typu casual, należąca do Gap Inc., ogłosiła współpracę dystrybucyjną z Wearco S.A., właścicielem ANSWEAR.com.
Powstały w 1969 r. w San Francisco w Kalifornii Gap jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie oraz kwintesencją casualowego amerykańskiego stylu. ANSWEAR.com jest liderem sprzedaży internetowej ubrań, butów i akcesoriów od 9 lat. Polski sklep internetowy działa już na 7 rynkach, w ciągu kolejnych lat planuje dalszą ekspansję, a także poszerzenie swojej oferty o kolejne różnorodne marki.
Kolekcja Gap dla dzieci obejmuje asortyment dla dzieci i niemowląt. Premiera kolekcji zbiega się z powrotem do szkoły, dlatego znajdziemy w niej takie klasyki, jak: bluzy, joggery, T-shirty i denim. Rozpoczynający się nowy rok szkolny będzie całkowicie różny dla dzieci na całym świecie – Gap zdaje sobie z tego sprawę, dlatego przygotował dla najmłodszych energetyczne kolory, kultowe logo i przytulne basicowe ubrania, które uprzyjemnią pierwsze jesienne dni. Linię dziecięcą uzupełnią kolekcje damskie i męskie, których launch zaplanowany jest na wrzesień 2020.