Kosmetyki do pielęgnacji włosów koreańskiej marki Odid są już dostępne w sklepie internetowym oraz w punktach stacjonarnych Super-Pharm, a także w koncepcie Skin & Beauty. Oficjalnym dystrybutorem tego azjatyckiego brandu jest Grupa Primavera Parfum.
Wyróżnikiem kosmetyków Odid jest nieszablonowe podejście do pielęgnacji włosów. Szampony, odżywki bez spłukiwania i olejki nie tylko nawilżają i odżywiają włosy, ale również wspaniale pachną. Wszystkie produkty można nabyć w 4 wariantach zapachowych, dzięki czemu każda konsumentka znajdzie aromat dostosowany do indywidualnych preferencji, a codzienny rytuał pielęgnacyjny stanie się chwilą błogiej przyjemności. Aktualnie, w zależności od formatu drogerii stacjonarnej, dostępnych jest 6 lub 12 produktów tej marki.
Dodatkowo, kosmetyki marki Odid zawierają składniki aktywne (proteiny mleka, naturalne oleje i ekstrakty roślinne), które poprawiają kondycję i wygląd włosów. Opakowania utrzymane są w pastelowej kolorystyce nawiązującej do koreańskiej estetyki.
– Polki pokochały koreańskie kosmetyki do twarzy, dlatego liczymy, że produkty do pielęgnacji włosów również podbiją ich serca. Do tej pory kosmetyki marki Odid można było kupić wyłącznie w wybranych kanałach sprzedaży online. Za sprawą nawiązanej współpracy z Super-Pharm szersze grono klientek przekona się o wyjątkowych właściwościach tych produktów – zapewnia Katarzyna Bieniek, Brand Manager (K-Beauty) w Primavera Parfum.
Potencjał koreańskich kosmetyków potwierdzają aktualne dane rynkowe. W pierwszej połowie 2025 roku wartość ich eksportu do Polski osiągnęła aż 150 milionów dolarów – przy wartości 3 milionów dolarów w całym 2023 roku. Tym samym Polska awansowała z 23. miejsca na 8. jako kraj docelowy eksportu kosmetyków koreańskich w Europie.
Więcej informacji o Grupie Primavera Parfum znajduje się na oficjalnej stronie pod adresem: https://primaveraparfum.pl/.
materiał prasowy
