Pierwszy salon powstał w 2003 roku w Kaliszu. Rok poźniej powstał drugi. W kolejnych latach salony YASUMI wyrastały jak grzyby po deszczu. Dziś są znane w całej Polsce i zagranicą. Dlaczego odniosły tak spektakularny sukces?
Obecnie na terenie Polski działa 115 salonów YASUMI. Sieć chętnie odwiedzają zarówno kobiety, jak i mężczyźni. Co ich przyciąga? – YASUMI oferuje japońskie rytuały piękna, innowacyjne zabiegi poprawiające urodę, wysokiej jakości kosmetyki. Ogromną wagę przykładamy do wysokiej jakości usług –mówi założycielka marki i wiceprezes zarządu Zofia Bydałek. – Jednak to nie wszystko. YASUMI podąża za trendami. Dziś klient poszukuje szybkich rozwiązań terapeutycznych, ale pragnie również relaksu. Stres i brak czasu budzi potrzebę odpoczynku. Dlatego klienci chętnie korzystają z japońskich rytuałów oraz masaży SPA. Są jak wakacje bez konieczności wyjeżdżania. Taka filozofia do nas pasuje. Yasumi po japońsku znaczy relaks – dodaje z uśmiechem Zofia Bydałek.
Franczyzobiorca jest jak rodzina
Bogata oferta, zaspokajanie potrzeb klientów i wysoka jakość usług to podstawa powodzenia w branży beauty. Jednak marka YASUMI poszła o krok dalej i dba o to, czego klient nie widzi. Dużą troską otacza swoich franczyzobiorców, za co została laureatem konkursu Businesswoman&life, w którym przyznano jej tytuł Lidera Systemów Franczyzowych. – Franczyzobiorcy są dla nas bardzo istotni. Są jak rodzina, dlatego dbamy o nich i wspieramy ich na każdym kroku – kontynuuje Zofia Bydałek.
YASUMI przekazuje całe know-how, jak prowadzić salon i nie popełniać błędów biznesowych. Gwarantuje pomoc w doborze odpowiedniej lokalizacji lokalu i w jego ocenie technicznej. Pomaga w doborze sprzętu i kosmetyków do zabiegów. Zapewnia wsparcie w rekrutacji personelu. Bezpłatnie go szkoli. Udostępnia nawet skuteczne narzędzia marketingowe. Franczyzobiorca dostaje wszystko, co jest niezbędne do prowadzenia udanego biznesu, a eksperci YASUMI wspierają go na każdym etapie inwestycji.
Przemyślane programy
Aby dać franczyzobiorcy wybór, YASUMI oferuje aż trzy programy biznesowe. Różnią się one ofertą zabiegową i ceną inwestycji. Są dopasowane do wielkości miast i portfela franczyzobiorcy. Program YASUMI BEAUTY POINT jest przeznaczony dla miast liczących nie więcej niż 40 tys. mieszkańców. Ma najmniejszą ofertę zabiegową i sprawdza się w mniejszych miejscowościach. Program YASUMI EPIL jest opracowany z myślą o miastach, w których funkcjonuje mała liczba gabinetów depilacji. Depilacja to punkt główny tego programu, gdyż zabieg ten wszędzie cieszy się ogromną popularnością. Jednak są w nim również usługi pielęgnacji twarzy i ciała, tyle że w bardzo okrojonym zakresie. Najbogatszy program to YASUMI INSTYTUT ZDROWIA I URODY. Sprawdza się w miejscowościach mniejszych i większych. Oferuje bogactwo zabiegów na twarz i ciało, łącznie z zabiegami medycyny estetycznej. Cieszy się największą popularnością wśród franczyzobiorców, ponieważ przynosi największe zyski.
Sukces przyciąga sukces
Założenie salonu YASUMI to dobra inwestycja, dlatego powstaje ich coraz więcej. To największa sieć gabinetów kosmetycznych w Polsce z prężnie działającym marketingiem. Nic dziwnego więc, że chętnych franczyzobiorców jest coraz więcej. Marka dba jednak o to, by salony sobie wzajemnie nie przeszkadzały i nie znajdowały się zbyt blisko siebie. – Ich sukces to sukces całej sieci – podsumowuje Zofia Bydałek.