kolekcja dżinsowa
fot. mat. prasowe

House stawia na BYCIE SOBĄ TU I TERAZ. Nowa jeansowa kolekcja pozwala wyrazić siebie i czuć się komfortowo. Kampanii towarzyszy także akcja charytatywna na rzecz Fundacji Atalaya, która wspiera młodych ludzi wchodzących w dorosłe życie.

Każdy jest wyjątkowy i nosi jeans na swój niepowtarzalny sposób, dlatego w sesji zdjęciowej, promującej kolekcję, wzięli udział modele o różnych typach urody. Zdjęcia zostały urozmaicone o hasła, będące manifestem różnorodności – zarówno charakteru, jak i jeansu.

Marka na nowy sezon przygotowała szeroki asortyment produktów z denimu. Wśród nich dominują oczywiście jeansy. Kobiety i mężczyźni znajdą tu fasony dopasowane do każdej sylwetki. Wszystko to wzbogacone o najnowsze trendy.

Ponadto projektanci marki stworzyli specjalne T-shirty, które idealnie pasują do jeansu. Kupując jeden z nich można wesprzeć Fundację Atalaya, której House przekazuje 50% przychodu z koszulek. Zebrane środki zostaną przeznaczone na organizację warsztatów budowania pewności siebie i kursy edukacyjne. Zapewnią one młodym ludziom pewny start w samodzielne życie.

Noś to, co lubisz i pomagaj wraz z House!

Więcej informacji na www.housebrand.com

Fotograf: Helena Bromboszcz

Produkcja i stylizacje: House Brand

Podobne wpisy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *