Marka You
fot. mat.pras.

Postpandemiczna moda wymusiła na markach dostosowanie się do nowego stylu życia. Home office jest dziś tak naturalny jak chodzenie do biura, a wygodny dres to znacznie więcej niż tylko stylizacja na leniwe weekendy. Z własną definicją nowej mody przychodzi polski brand YOU, w którym komfort kobiet stawiany jest na pierwszym miejscu.

Simple but interesting – to hasło, które znajdziemy w sklepie internetowym marki, a przeglądając produkty ciężko się z nim nie zgodzić. YOU. prezentuje proste fasony z ciekawym printem i uniwersalnym krojem. W najnowszej kolekcji znajdziemy luźne koszule, sukienki midi czy o kroju kimonowym. – W YOU. to Ty jesteś na pierwszym miejscu. Twoja wygoda, Twój komfort, a jednocześnie Twoje poczucie atrakcyjności. Tworzymy ubrania, które nie tylko pięknie wyglądają, ale też bardzo przyjemnie się noszą. Łączymy uniwersalizm naszych projektów z ciekawym, wyróżniającym motywem – mówią założycielki marki, Asia i Ola.

Marka YOU. została założona przez dwie mamy, które na co dzień łączą pracę na etacie z budowaniem własnego brandu. Pomysł na biznes został zakorzeniony w potrzebie zbudowania garderoby, w której poszczególne elementy będą łączyć się jak puzzle. Stąd w ofercie YOU. znajdziemy klasyczne body, bluzę z rozkloszowanym rękawem czy kimono, do których wystarczy dobrać swoje ulubione jeansy. Dziewczyny stawiają też na basic – legginsy czy spodnie dresowe typu jogger, które wykonane zostały z materiałów posiadających Certyfikat Oeko-Tex Standard 100®. Nowością wprowadzoną w tym sezonie są kurtki typu parka o oversizowym kroju wykonane w 100% z bawełny satynowej.

– Dobór naturalnych materiałów, zaraz obok projektowania, to nasz konik. Wyszukujemy te najbardziej naturalne i miłe w dotyku a zarazem trwałe. Szukamy materiałów z certyfikatami, które potwierdzają, że materiał nie jest szkodliwy dla naszej skóry. To element mody, którą chcemy tworzyć – ponadczasową, przyjazną środowisku i ludziom. – mówią nam właścicielki marki.

Cały proces powstawania ubrań i dodatków YOU. ma miejsce w Polsce. Lokalni dostawcy i produkcja to nie tylko ważny element budujący zrównoważoną modę, ale także gwarancja osobistej kontroli i nadzoru nad finalnym produktem. Ubrania są odbierane ze szwalni osobiście przez Asię i Olę, dzięki czemu z łatwością mogą sprawdzić każdy szew i detal. Rzemieślniczy charakter czuć tutaj na każdym kroku – od szybkiego kontaktu ze sklepem, poprzez prowadzone media społecznościowe i finalnie pakowanie produktu – nad tymi wszystkimi elementami pieczę sprawują założycielki marki. Niszowa moda, która powstaje lokalnie, z prawdziwą pasją i zaangażowaniem wpisuje się w dzisiejszy kult życia w duchu slow.

Podobne wpisy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *