Diamenty Kobiecego Biznesu
fot. mat.pras.

Marylin Monroe śpiewała, że diamenty są najlepszymi przyjaciółmi kobiety. Parafrazując słowa piosenki którą zabrzmiała w filmie „Mężczyźni wolą blondynki”, można dziś powiedzieć, że najlepszym przyjacielem współczesnej, przedsiębiorczej kobiety są Diamenty Kobiecego Biznesu.

W sytuacji, gdy na rynku sprzedaży czy usług panuje duża konkurencja, właściciel firmy szuka sposobu, za sprawą którego jego marka wyróżni się na tle innych. Jednym ze sprawdzonych metod na pozyskanie przychylności klientów, co będzie szło w parze ze wzrostem sprzedaży, jest możliwość pochwalenia się solidną rekomendacją. Mogą ją wystawić zadowoleni klienci czy partnerzy biznesowi, nasi usługodawcy lub firmy współpracujące. Okazuje się jednak, że w oczach potencjalnych klientów takie kroki mogą nie zapewnić wystarczających efektów. Dlaczego? Przede wszystkim, osoby zainteresowane naszą działalnością szukają dziś takiego potwierdzenia jakości towarów czy usług, które pochodzi z niezależnego źródła i stanowi obiektywną, wiarygodną rekomendację. Idealnym przykładem takiego polecenia, które stanowi realną zachętę do skorzystania z oferty konkretnej firmy, jest istniejąca od 2016 roku marka Diamenty Kobiecego Biznesu. Założycielka marki i pomysłodawczyni projektu to Ilona Adamska, wydawca, redaktor naczelna magazynu „Law Business Quality”, autorka książek, motywatorka :


– Uważam, że warto wspierać działania kobiet, które, tak jak ja, są silne, ale nie zatraciły swej wrażliwości, stawiają na niezależność, ale kochają współpracować z innymi, chcą się rozwijać i łączyć pasje z możliwością odniesienia sukcesu. Stąd narodził się projekt Diamenty Kobiecego Biznesu.

Przez pięć lat działania, wokół projektu zgromadziło się wiele wspaniałych, inspirujących pań, z ambasadorkami marki, Moniką Richardson czy Teresą Rosati na czele. Imponująca jest także lista wszystkich bizneswoman, które zapragnęły wziąć udział w projekcie Ilony Adamskiej – choć reprezentują zupełnie różne branże, tworzą wyjątkową wspólnotę, której przyświecają szlachetne idee, z fair play na czele:

– Poprzez projekt chcemy pokazać także, że kobiecy biznes ma wiele twarzy, a za sukcesem stoją nie tylko wyniki finansowe, ale także pasja, kreatywność i wytrwałość. Diamenty Kobiecego Biznesu to społeczność przedsiębiorczych kobiet z sektora MŚP, które w życiu kierują się zasadami biznesowego fair play. Dla których takie wartości jak solidność, rzetelność, uczciwość stanowią podstawę działań biznesowych. – mówi Ilona Adamska, pomysłodawczyni projektu, prezes Europejskiego Klubu Kobiet Biznesu.

Uczestniczki projektu zyskują unikatowy, ekskluzywny certyfikat, który ma postać eleganckiej szklanej statuetki. Tak prezentujący się znak towarowy budzi respekt i zaufanie klientów którzy poszukują rzetelnych opinii o firmie. Dlatego też osoby zainteresowane przystąpieniem do projektu powinny spełniać kilka warunków, m.in. prowadzić swą działalność przez minimum rok, nie mieć zaległości w płatnościach do ZUS czy Urzędu Skarbowego oraz do formularza zgłoszeniowego załączyć przynajmniej dwie wiarygodne rekomendacje klientów czy współpracowników. Ponadto każda z pań przystępująca do Diamentów Kobiecego Biznesu zyskuje roczną licencję na posługiwanie się znakiem projektu w dowolnych materiałach: na stronie internetowej, w social mediach, na ulotkach czy banerach. Takie działanie z pewnością pomoże w zbudowaniu pozytywnego wizerunku firmy w oczach potencjalnych klientów czy partnerów biznesowych!

Warto też podkreślić, że udział w Diamentach Kobiecego Biznesu to nie tylko certyfikat, ale też ciekawe sposoby promocji marki poprzez prezentację sylwetki jej założycielki oraz wywiad zamieszczone na łamach portalu www.diamentykobiecegobiznesu.pl.
Uczestniczki projektu co roku biorą też udział w plebiscycie Diament Roku, którego wyniki ogłaszane są podczas ekskluzywnej gali gromadzącej panie działające pod egidą Diamentów Kobiecego Biznesu, ale też przedstawicieli środowisk artystycznych, czy postacie znane z małego lub dużego ekranu. Warto tam być!


Diamenty Kobiecego Biznesu to marka, której ideą jest realne wsparcie dla ambitnych, przedsiębiorczych kobiet, które chcą rozwoju dla swego biznesu, ale działając w ramach szlachetnych zasad. To możliwość wypromowania swojej firmy, pozyskania nowych kontaktów biznesowych i zainspirowania się filozofią innych marek. Jednym słowem – Diamenty Kobiecego Biznesu rozświetlą przyszłość twojej marki!

Wejdź na www.diamentykobiecegobiznesu.pl i dowiedz się więcej!

Podobne wpisy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *