Marka BANDI świętuje piękny jubileusz, właśnie skończyła 35 lat! To jesienią 1986 roku pasjonatka kosmetologii Bogda Draniak stworzyła pierwsze kosmetyki BANDI.
Od tamtego czasu wiele się zmieniło, ale ambicja pozostała ta sama: tworzenie nowoczesnych i skutecznych kosmetyków zaskakujących jakością, ale w przystępnej cenie! Dziś firmę prowadzi córka założycielki Joanna Draniak-Kicińska, która pozostała wierna ideałom i z powodzeniem rozwija markę również na rynkach zagranicznych.
BANDI ma na swoim koncie setki innowacyjnych kosmetyków, zabiegów pielęgnacyjnych, dziesiątki nagród i olbrzymie grono lojalnych klientów. Firma zawsze stawiała na rozwój, wyselekcjonowane składniki, optymalne stężenia, skuteczne receptury i właśnie dzięki wysokiej jakości zyskała pozycję lidera polskiej pielęgnacji profesjonalnej i wiernych klientów.
Jak podkreśla właścicielka: „Zawsze chcieliśmy budować firmę godną zaufania o bardzo dobrej opinii wśród odbiorców. Zależy nam, aby być blisko klientów, rozwijać się z nimi i podnosić poziom świadomości kosmetycznej. Tworzymy produkty dla profesjonalistów i osób, które oceniają produkty nie tylko poprzez opakowanie, ale oczekują więcej, patrzą głębiej i dla których liczą się efekty – Joanna Draniak-Kicińska”
Dziś firma BANDI to również jej amerykańska siostra, czyli marka {SAVE}, która udowadnia, że w USA jest miejsce dla polskich kosmetyków. To także młoda, bo stworzona w 2020 r. marka drSkin Clinic, oparta o holistyczne podejście do pielęgnacji.
Skuteczne receptury, technologia, nieustanny rozwój i ekspansja zagraniczna… to nie wszystko. Jak zawsze stoją za tym ludzie, a zespół BANDI to zgrana ekipa, pełna ciekawych pomysłów i zawsze gotowa nieść pomoc. Kilka lat temu zrodziła się nieszablonowa myśl wsparcie budowy domu dla matek z ośrodków resocjalizacyjnych poprzez napisanie książki i tak powstała akcja: czytamydlamamy.org. Niekonwencjonalnych pomysłów w BANDI nie brakuje i na pewno firma jeszcze nie jednym zaskoczy, nie tylko w kosmetyce.