Zara przyszłości

Zara przyszłości

Fot: Photogenica

Szybki odbiór zamówienia, płatność telefonem. Zara stawia na klienta online.

Hiszpańska marka Zara to klasyczny przykład fast fashion. Sieć często zmienia kolekcje, reaguje na potrzeby klientów, jest zawsze obecna w mediach społecznościowych. Chętnie słucha opinii aktywnych klientów, dostosowuje się do ich potrzeb, modyfikuje produkty. Być może to właśnie klientom zawdzięczamy najnowszy pomysł sieci. Już wkrótce Zara otworzy pierwszy sklep “click-and-collect” przeznaczony przede wszystkim dla klientów online i technologicznych geeków. Znajdziesz go w brytyjskim mieście Westfield Stratford, gotowym przyjąć wszystkich wielbicieli zakupów internetowych. Na 655 mkw. każdy z nich będzie mógł doświadczyć zakupów przyszłości. Klienci będą mogli zapłacić przez telefon, aplikację Zara lub poprzez automatyczne kasy. W każdej przebieralni znajdziesz specjalną aplikację, która doradzi ci, co powinnaś kupić i jakie dobrać dodatki. Jeśli zamówisz coś online, w sklepie odbierzesz towar jeszcze tego samego dnia. Sklep zadebiutuje w Wielkiej Brytanii w maju 2018. Zakupy internetowe to przyszłość, nie mamy więc wątpliwości, że oferta Zara znajdzie swoich wielbicieli.

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.