Z tęsknoty za latem

biżuteria LAU

fot. Dorota Szulc/mat. prasowe LAU jewellery

Najnowsza kolekcja polskiej marki LAU jewellery to przede wszystkim nostalgiczny hołd dla beztroskiego, romantycznego lata.

W kampanii jesień/zima 2019 Marta Gajewska oraz Szymon Kaspruś – założyciele konceptu Love – Art – Urban (w skrócie LAU) zabierają nas nad polskie morze, które ma tajemniczą naturę. Jest nieoczywiste, a jednocześnie piękne. Zupełnie jak dziewczyna LAU jewellery.

W najnowszej kolekcji marki tym razem dominuje duża biżuteria, wielkie sygnety, łańcuchy, ciężkie bransolety oraz kolczyki. W projektach marki nadal jednak obserwujemy miłość do minimalizmu oraz prostych form. Masywna biżuteria, pomimo swej ciężkości wciąż może być ultrakobieca. LAU jewellery to obietnica klasyki i minimalizmu w nowoczesnej formie.

Za zdjęcia do najnowszej kampanii odpowiada Dorota Szulc. Przed obiektywem stanęła Klaudia Loranc.

1 Comment

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.