
fot. Dorota Szulc/mat. prasowe LAU jewellery
Najnowsza kolekcja polskiej marki LAU jewellery to przede wszystkim nostalgiczny hołd dla beztroskiego, romantycznego lata.
W kampanii jesień/zima 2019 Marta Gajewska oraz Szymon Kaspruś – założyciele konceptu Love – Art – Urban (w skrócie LAU) zabierają nas nad polskie morze, które ma tajemniczą naturę. Jest nieoczywiste, a jednocześnie piękne. Zupełnie jak dziewczyna LAU jewellery.
W najnowszej kolekcji marki tym razem dominuje duża biżuteria, wielkie sygnety, łańcuchy, ciężkie bransolety oraz kolczyki. W projektach marki nadal jednak obserwujemy miłość do minimalizmu oraz prostych form. Masywna biżuteria, pomimo swej ciężkości wciąż może być ultrakobieca. LAU jewellery to obietnica klasyki i minimalizmu w nowoczesnej formie.
Za zdjęcia do najnowszej kampanii odpowiada Dorota Szulc. Przed obiektywem stanęła Klaudia Loranc.
Ja bardzo lubię swetry z Carry i to też polska marka.