Trzy pokolenia Kardashianek w nowej kampanii Fendi

Trzy pokolenia Kardashianek w nowej kampanii Fendi

Fot: Fendi

5-letnia North West już pracuje na swoją sławę i nazwisko. Jak na razie z mamą i babcią. Dostała nawet swoją specjalną mini torebkę.

Rodzina Kardashianów to z pewnością najbardziej znana rodzina na świecie. Jak może być inaczej, kiedy każdego dnia jej członkowie dokumentują każdy swój krok w mediach społecznościowych? Bohaterowie reality show „Z kamerą u Kardashianów” chętnie czerpią duże (idące w miliony) zyski ze swojej sławy. Reklamują produkty innych, promują swoje, występują w programach i filmach. Chętnie sprzedają każdy aspekt swojej prywatności. Ich obecność przekłada się bezpośrednio na wzrost zysków ze sprzedaży, stąd firmy chętnie zatrudniają ich do swoich kampanii.

Na listę współpracowników Kardashianowie mogą teraz wpisać Fendi. Do kampanii #MeandMyPeekaboo, stworzonej z okazji 10-lecia ikonicznej torby Fendi Peekaboo, marka zaprosiła Kris Jenner, Kim Kardashian i 5-letnią North West, córkę Kim i Kanye Westa. Na sesji babcia, matka i córka leżą na trawie w Malibu, właśnie z torebkami marki. „Torebka przechodzi test czasu i jest uniwersalna. Moje córki je lubią, a wnuczka poprosiła niedawno, czy może potrzymać moją. Dlatego w kampanii chcemy pokazać rodzinę. Wszystkie trzy Kardashianki to silne kobiety o silnych osobowościach. To kultowa rodzina, którą chcemy pokazać z bardziej intymnej strony”, powiedziała w oświadczeniu oficjalnym Silvia Venturini, dyrektor kreatywna Fendi.
Kardashianowie to nie jedyna sławna rodzina, która wystąpi w kampanii. W kolejnej odsłonie zobaczymy też Ewana McGregora z córkami Clarą i Esther (zdjęcia z Los Angeles), siostry Jessicę i Krystal Jung (zdjęcia z Seulu), Kam Fung i Joey Fung (zdjęcia z Hong Kongu). „Chcieliśmy pokazać intymne momenty, których nie widzi na co dzień świat”, dodaje Silvia Venturini.

Przeczytaj także

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.