Trendy 2018 w kosmetyce

Trendy 2018 w kosmetyce

Fot: Photogenica

Rynek kosmetyczny jest bardzo dynamiczny. Żaden inny nie wypuszcza tylu nowości. A w 2018 ma jeszcze przyspieszyć. Dlaczego? Oszaleliśmy na punkcie młodości.

Maski

Czyli #SundayFacial. To właśnie ten hashtag, zachęcający do niedzielnego domowego SPA, koniecznie z maseczką w roli głównej, w dużej mierze przyczynił się do popularności tych kosmetyków. Sprzedaż maseczek podwoiła się przez ostatni rok, większość sklepów nie jest w stanie nadążyć za popytem. Nic dziwnego, w końcu maseczki mogą coraz więcej! Jeśli wierzyć producentom, maseczka pomoże ci dzisiaj pozbyć się kurzych łapek czy zwiększyć produkcję kwasu hialorunowego. Specjaliści branży przewidują, że do maseczek na twarz wkrótce dołączą maski na inne części ciała, na klatkę piersiową, ramiona czy piersi.

Reszta ciała jak twarz

Największą uwagę w pielęgnacji skóry zwracaliśmy do tej pory na twarz. W 2018 roku musisz poświęcić więcej czasu na pielęgnację skóry całego ciała. Na rynku pojawi się więcej produktów oczyszczających dekolt, piersi, ramiona.

W trosce o środowisko

Świat kosmetyczny chce być eko. Eco opakowania, eco receptury. Firmy kosmetyczne obiecują też zużywać mniej wody.
Suplementy na urodę

Suplementy na urodę

Kolagen w pastylce albo w proszku, dodawany do porannego smoothie? W 2018 więcej osób sięgnie po suplementy, które mają przeciwdziałać efektom starzenia.

Kosmetyki unisex

Kosmetyki 2018 będą skupiać się na pięknie, nie na płci. Na rynku znajdziesz już kosmetyki unisex do pielęgnacji skóry (Sam Former) czy włosów (Løre Originals).

Kosmetyki dla klientów fit

Badania Google pokazały, że aż 78 procent klientów nie wie, jakich kosmetyków można używać podczas ćwiczeń. Być może dlatego coraz więcej firm (Pretty Athletic, Clinique) wypuszcza na rynek kolekcje przeznaczone specjalnie dla aktywnych pań: „oddychający” makijaż, kredka odporna na pot czy podkład, który nie zatka porów podczas ćwiczeń.

Konopie

Coraz więcej krajów legalizuje komercyjne użycie marihuany, trwa prawdziwy boom na wykorzystanie konopii jako suplementu diety. Branża kosmetyczna także zaczęła badać ich wpływ na skórę, stwierdzono m.in. że mogą działać przeciwzapalnie. Z dodatkiem konopii mamy już na rynku wodę toaletową (Malin+Goetz) czy perfumy (The Escentric Molecules).

Przeczytaj także

1 Comment

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.