Te firmy będą w 2017 rządzić branżą kosmetyczną

Te firmy będą w 2017 rządzić branżą kosmetyczną

Fot: Shutterstock

Pozycja sióstr Jenner w branży kosmetycznej może być w 2017 roku poważnie zagrożona. Kto będzie się liczył w świecie kosmetyków?

Koniec roku sprzyja podsumowaniom i prognozom. Amerykański portal PopSugar wziął pod lupę firmy kosmetyczne, sprawdzając które z nich mają szansę zawojować świat.

Too Faced

Mijający rok to dla Too Faced pasmo nieprzerwanych sukcesów. Rok 2017 ma być jeszcze lepszy. Skąd ta popularność? Too Faced dostosowała się do współczesnego klienta, mocno akcentując swoją obecność w mediach społecznościowych i zatrudniając do kampanii popularnych celebrytów, np.: Kat Von D. To właśnie na platformach społecznościowych znajdziesz też zapowiedzi nowych produktów, czasem nawet rok przed ich oficjalną premierą. 

Cuvée Beauty

Kiedy Rachel Katzman pojechała do Las Vegas, zafundowała sobie kąpiel w szampanie. Zachwycona jego działaniem na ciało i włosy postanowiła rozpocząć produkcję kosmetyków z szampanem i białymi truflami. Tak właśnie powstała firma Cuvée Beauty i pierwsze 6 luksusowych kosmetyków unisex, m.in. szampon i serum do włosów. Linia luksusowych kosmetyków sprzedała się w kilka tygodni. Zachęcona sukcesem Katzman już zapowiedziała kolejne linie Cuvée Beauty.

Kat Von D

Kat Von D chętnie firmuje swoją twarzą produkty innych firm (tak jak właśnie Two Faced), ale ma też linię własnych kosmetyków. Informacje i zapowiedzi znajdziesz przede wszystkim na Instagramie celebrytki, często kilka miesięcy przed tym, jak trafią do sklepów. Followersi nie zawodzą – na rozjaśniający puder, palety cieni Pastel Goth i Saint&Sinner (premiera na koniec 2017 roku) zapisało się ich już tysiące. Kat Von D ogłosiła też, że jej kosmetyki będą wyłącznie wegańskie, co dodatkowo zwiększyło liczbę jej klientów.

NYX Cosmetics

NYX Cosmetics nazywana jest kosmetyczną Zarą. Wielbiciele firmy doceniają szybko zmieniającą się ofertę, dostępność produktów (w sklepach marki makijażyści wykonują darmowe makijaże) i połączenie dostępnej ceny z wysoką jakością. Ostatnie tygodnie 2016 roku to wielki sukces ich kolekcji Wanderlust (palety cieni i szminek), która jeszcze zwiększyła ogromną już liczbę fanów marki.

Anastasia Beverly Hills

Kiedy po kosmetyki firmy sięgnęły na wizji Kardashianki, Anastasia Beverly Hills w ciągu kilku dni przekształciła się w z małej rodzinnej firmy w wielką korporację. Dzisiaj może poszczycić się 12 milionami followersów na Instagramie, których liczba zwiększyła się w mijającym roku po premierze kolekcji Unicorn – esque Moonchild. Fani nie mogą się już doczekać zapowiedzianej na nadchodzący rok współpracy Anastasia Beverly Hills ze znaną amerykańską youtuberką Nicole Guerriero.

Glossier

Hasło Glossier to „od millenialsów dla millenialsów”. Firma zadebiutowała w 2016 roku bardzo popularnym rozświetlaczem. Sukces sprawił, że Glossier planuje wypuszczenie kolejnych serii kosmetyków oraz założenie własnej sieci sklepów.

 

2 komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.