Nie jedz węglowodanów rano!

Nie jedz węglowodanów rano!

Fot: pixabay

Węglowodany zjedzone rano sprawią, że będziesz cały dzień zmęczona i ociężała.

Wszyscy wiedzą, że węglowodany nie są zdrowe, ale czy wiesz, że szkodzą bardziej zjedzone o określonej porze dnia? Kiedy najlepiej ich unikać? Na pytanie odpowiedział portal POPSUGAR, przepytując dietetyków i osobistych trenerów z Houston w amerykańskim stanie Teksas. Jak się okazuje, węglowodanów powinnaś unikać przede wszystkim w porze śniadania. „Śniadanie jest bez wątpienia najważniejszym posiłkiem dnia, momentem kiedy musisz zapewnić sobie paliwo na cały dzień i utrzymać stały poziom cukru. Słodkie przekąski takie jak naleśniki z czekoladowym kremem na pewno nie spełnią tego zadania. Dziwi mnie, że tak wiele osób się na nie decyduje, myśląc że dodadzą im energii. Tymczasem czują się ociężali i wręcz pozbawieni energii” – powiedziała Shauna Sacco, ekspertka POPSUGAR. Dodała, że ogólnie odradza jedzenie węglowodanów i potraw z wysoką zawartością cukru, zwłaszcza jeśli nie są zbilansowane odpowiednią dawką białka, owoców i warzyw. Zdecydowanie lepiej włączyć do diety tzw. dobre węglowodany, jajka na twardo, orzechy czy owsiankę. – „Zjedz na śniadanie pełnoziarnisty tost z twarogiem i plasterkami pomidora. Naleśnik lepiej zostawić nawet na kolację” – radzi Shauna Sacco.

Przeczytaj także

1 Comment

  • jadzia napisał(a):

    ja własnie mam odwrotnie jak nie zjem węgli, to jestem cały czas głodna. Trzymam dietę, bo przez mój ibs, niestety muszę się pilnować, bo jak coś zjem niewłaściwego to zaraz biegunka i zaparcia naprzemienne. Dodatkowo też stosuję preparat intesta, bo dzięki niemu moje jelita nie są kapryśne i pracują normalnie 🙂

Dodaj komentarz