Modne nakrycia głowy

Kapelusze, berety, toczki… Zobacz modne nakrycia głowy na jesień/zima 2015/2016.

Francuskie berety

berety

Fot: Mat. prasowe H&M

Klasyczne, ozdobione pomponami czy ćwiekami berety widać na pokazach Gucci, Marca Jacobsa, Fay, Paul & Joe. Królowały czarne, czerwone, białe i niebieskie. Pasują na każdą głowę. Doskonale komponują się z klasycznym płaszczem, ponczo czy etolą.

Kapelusze

Kapelusze

Fot: Materiały prasowe House

W kwestii kapeluszy nie ma tej jesieni rzeczy niedozwolonych. Możesz założyć te retro, kowbojskie, ale też bardziej eleganckie z dużym rondem. Sięgnęli po nie Maison Michel, Ralph Lauren. John Galliano zdecydował się na wersję z doczepionymi satynowymi kokardami. Vivienne Westwood zainspirowała się Alicją z Krainy Czarów, pokazując na swoich wybiegach wysokie, surrealistyczne modele Szalonego Kapelusznika. Agnes B wplótł materiał kapeluszy we włosy modelek, całość przypomina styl Amiszów. Ralph Lauren połączył je z ciepłym, eleganckim futrem, Tommy Hilfinger pokazał modele przypominające wschodnie uszatki.

Hełmy i toczki

Toczki

Mat. prasowe H&M

Wyglądają dobrze na każdej głowie. Moncler Gamme Rouge pokazał te w kratę, Emilio Pucci skórzane, Daks połączył różne materiały. Możesz założyć te bardziej klasyczne, jednokolorowe lub bardziej zabawne, pełne kwiatowych motywów.

Czapki myśliwego

Czapka futrzana

Fot: Materiały prasowe Sinsay

To nie tylko elegancka i modna ozdoba, ale doskonała ochrona przed ostrzejszą zimą. Wielkie, futrzaste czapy zobaczyliśmy m.in. u Anny Sui i Ralpha Laurena. Najlepiej jeśli kolor czapy zlewa się z kolorem włosów, tak aby była przedłużeniem fryzury.

Czapki z pomponami

Czapki z pomponami

Fot: Materiały prasowe Orsay

Tej jesieni mogą je nosić nie tylko dzieci. Pompony pokazali Markus Lupfer, Gucci czy Desigual, łącząc je z długimi, kręconymi włosami modelek.

Duże chusty

Najbardziej spektakularnie wypadły te jedwabne oraz koronkowe u Dolce & Gabbana i dzianinowe u Kenzo.

 

2 komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.