H&M wchodzi na rynek oświetlenia i mebli

H&M wchodzi na rynek oświetlenia i mebli

Fot: Pixabay

Jedna z najbardziej znanych marek odzieżowych na świecie chce teraz dekorować nasze domy. Fani H&M przewidują wielki sukces.

Swoją nową ofertą H&M składa hołd skandynawskiemu designowi: prostym, funkcjonalnym projektom i zróżnicowanym materiałom, takim jak np.: marmur, bambus czy stal. Ceny nie będą wygórowane, od ok. 85 do ok. 300 zł. – „Nowa kolekcja została tak zaprojektowana, by pasowała do wystroju niezależnie od stylu wnętrza. Ma być świadectwem designu ponadczasowego. Jesteśmy bardzo podekscytowani premierą” – powiedział w oficjalnym oświadczeniu Mattias Chrisander, projektant w H&M. Sieć opracowuje koncepcję wejścia na rynek wnętrzarski już od 2009 roku, ale dopiero teraz jest przekonana, że oferta jest dostatecznie dopracowana. W roku 2018 planuje otworzyć pierwszy sklep H&M dedykowany wyłącznie wystrojowi wnętrz. Sądząc z reakcji w mediach społecznościowych, to będzie sukces.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.