Co nowego w kosmetykach?

 

Cosmoprof Bolonia

fot. o-you

 

Wielkie święto branży kosmetycznej już za nami. W 51 edycji targów kosmetycznych Cosmoprof w Bolonii wzięło udział ponad 150 polskich firm.

Targi Cosmoprof robią wrażenie, przede wszystkim swoim ogromem. Chyba nie sposób obejść wszystkie pawilony i obejrzeć dokładnie ciekawe stoiska. Trudno się dziwić – targi Cosmoprof we Włoszech to jedno z najważniejszych i największych wydarzeń dla kosmetycznego świata. Pojawiają się tu wystawcy ze wszystkich zakątków. To idealne miejsce, by pokazać nowości, zaprezentować innowacje i oczywiście zrobić świetny biznes. Większość polskich firm wystawiała się w polskim pawilonie. I trzeba tu przyznać, że prezentowaliśmy się znakomicie. Przemyślane, dopracowane stoiska robiły wrażenie. Oferta kosmetyczna również.

polskie stoiska na targach w Bolonii

Targi Cosmoprof Bolonia. Polski pawilon                                                                                                                                                                    fot. o-you

 

nowości Floslek

Nowości zaprezentowane przez Floslek                                                                                                                                                                     fot. o-you

 

Dla zwiedzających to prawdziwa kopalnia informacji na temat trendów. Co nowego? Jakie trendy obowiązywać będą w najbliższym czasie, co w świecie urody piszczy?

Przede wszystkim wciąż mocno trzyma się Azja. Trendy K-Beauty czy J-Beauty są nadal na topie. W specjalnym pawilonie wystawiały się wiodące marki kosmetyków azjatyckich. Pielęgnacja azjatycka stawia na dokładne oczyszczanie skóry, zapobieganie problemom poprzez właściwą, wieloetapową pielęgnację i rytuały. Tu znaleźć można było szeroki wybór masek na tkaninie, przeznaczonych na każdą niemal partię ciała.

Dobrze reprezentowane były firmy produkujące kosmetyki inspirowane trendem Eco. Pawilon przeznaczonych dla tych marek wyróżniał się pięknymi zapachami naturalnych olejków. Na stoiskach widać było jak mocny jest to trend i jak wielkie budzi zainteresowanie.

aloes w kosmetykach

   Jak zrobić kosmetyk z aloesu?                                                                                                                                                                                       fot. o-you

W tej chwili liczy się też szybkość działania. Nie chcemy czekać długo na efekty pielęgnacji – dlatego szukamy kosmetyków dających natychmiastowe efekty. Prawdopodobnie popularność mediów społecznościowych, zwłaszcza Instagrama ma z tym sporo wspólnego.

Mniej plastiku. Coraz więcej opakowań szklanych, do powtórnego napełnienia, wielokrotnego użytku. To świetna wiadomość dla naszej Ziemi.

Coraz ładniejsze opakowania. Dbałość o detal. Opakowania są wysmakowane, bardzo estetyczne, po prostu ładne. Nakładanie maseczki może być również doznaniem estetycznym, a wieczorne oczyszczanie twarzy miłym rytuałem.

polskie firmy w Bolonii

Stoiska polskich firm pięknie się prezentowały, NOU i Yope                                                                                                                                                      fot. o-you

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.