Co jeść, by wzmocnić włosy

Co jeść, by wzmocnić włosy

Fot: Photogenica

Pielęgnacja włosów to nie tylko kosmetyki. Nawilżenie, blask i zdrowy wygląd zapewni im też dobra dieta.

Łosoś

Łosoś zawiera witaminę D i kwasy tłuszczowe Omega-3, witaminę B12, żelazo, które stymulują wzrost włosów, wzmacniają cebulki, pozytywnie wpływają na skórę, również głowy.

Jajka

Zdrowy włos składa się w 80 proc. z włókien keratynowych. Keratyna to białko zbudowane z aminokwasów. Poziom biała uzupełnisz jedząc jajka. Ma ono duże znaczenia dla kondycji włosów. A zawarta w nich biotyna i witamina B pozytywnie wpłynie na skórę.

Migdały

Wszystkie orzechy pozytywnie wpływają na włosy, ale migdały szczególnie. Zawierają dużo cynku, który poprawia mikrokrążenie, co sprawia, że włosy stają się lśniące i zdrowsze. Kwasy Omega-3 z kolei wzmacniają je i uelastyczniają, a witamina E hamuje ich wypadanie.

Brokuły

Zawierają żelazo, potas, wapń, magnez i kwasy Omega-3, które wzmacniają włosy i przyspieszą ich wzrost. Najsilniejsze działanie mają brokuły w wersji surowej.

Komosa ryżowa

To bogate źródło białka i witaminy E, dzięki czemu komosa ma niebagatelny wpływ na ogólną kondycję włosów. Zawiera też biotynę, witaminy B6 i B12, a te przyspieszają ich porost .

Fasola

Jest Bogata w białko, żelazo, cynk i biotynę. Zaleca się, by jeść 3 szklanki fasoli tygodniowo.

Twarożek

Twarożek zawiera kazeinę, białko, które zapewnia włosom i skórze głowy odpowiednie nawilżenie. Jest też bogaty w witaminy D i B-5, aminokwasy. Codzienne jedzenie twarożku znacząco poprawia zatem kondycję włosów.

Groszek zielony

Pełno w nim składników odżywczych niezbędnych dla zdrowia włosów. Żelazo, cynk i potas dodają im blasku. Witamina B6 i B12 poprawiają krążenie, witamina C przyspiesza ich wzrost.

Przeczytaj także

1 Comment

  • Marta napisał(a):

    Proponuję SKRZYP POLNY Vitamin B Complex L’biotica, który poprawia kondycję włosów i paznokci. Skrzyp polny wpływa na poprawę włosów.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.