Chanel skrytykowany za wybór modelki

Chanel skrytykowany za wybór modelki

Fot: Chanel

Czy 16-latka może reklamować luksusowe torebki dla najbogatszych klientek? Niektórzy twierdzą, że nie.

Leży na zamszowej kanapie, w luksusowym paryskim apartamencie. Ma włosy związane w niedbały kok i eleganckie ubrania vintage. Śmiało patrzy w obiektyw. W ręku trzyma torebkę Chanel z najnowszej wiosennej kolekcji 2018. Czarno-białe zdjęcia mistrza Lagerfelda to dla linii torebek Chanel część kampanii reklamowej. Mają podkreślać ponadczasowość produktów firmy. Gwiazdą kampanii została Kaia Gerber. Kiedyś znana była przede wszystkim jako córka Cindy Crawford. Uderzające podobieństwo do matki z pewnością ułatwiło jej start w karierze, ale Kaia Gerber może dzisiaj pochwalić się własnym dorobkiem. Już dawno przestała być kopią słynnej matki. Jest nie tylko piękna – ma opinię sumiennej, profesjonalnej i skromnej modelki, która sama pracuje na własny sukces. To jej pierwsza kampania z Chanel, która już przyciągnęła dużą uwagę mediów, nie tylko artystycznymi zdjęciami, ale właśnie osobą samej modelki. Internauci podziwiają piękne i artystyczne zdjęcia, część uważa jednak, że Kaia Gerber jest po prostu za młoda, żeby być twarzą luksusowej marki. Nie brakuje też uwag, że dziewczyna jest zbyt roznegliżowana jak na swój wiek.

Przeczytaj także

Dodaj komentarz