Caudalie – marka, z której warto brać przykład

fot. mat.pras. Caudalie

 

Caudalie – marka, która oferuje kosmetyki naturalne. Mało znana w Polsce, a szkoda, bo godna naśladowania. Jej hasło przewodnie brzmi: „Oddać Ziemi część tego, co od niej codziennie dostajemy”. 

fot. mat.pras./Mathilde i Bertrand Thoma, właściciele marki Caudalie

Od 2012 r. Caudalie jest członkiem sieci „1% dla Planety”. Firma przelewa 1% swoich obrotów wygenerowanych na całym świecie na rzecz organizacji działających na rzecz ochrony środowiska naturalnego. Jako największy płatnik europejski i największy na świecie płatnik z branży kosmetycznej Caudalie do chwili obecnej przelała na rzecz organizacji walczących z wylesieniem ponad 10 mln euro. W tym roku Caudalie rozszerza zakres swoich działań – obejmą one projekty ochrony, odtworzenia i uświadamiania dotyczące ekosystemu morskiego oraz raf koralowych.

PONAD 8 MLN DRZEW ZASADZONYCH I PLANOWANYCH DO ZASADZENIA

Do 2021 r. w 8 krajach, wśród których jest Brazylia (firma współpracuje tam z organizacjami Metareila i Nordesta), Peru (współpraca z organizacjami Fundavi i Envol Vert), Chiny (WWF i Yunnan Green Foundation), Meksyk (WWF), Tajlandia (organizacja Dhamma Rakhsa), USA (National Forest Foundation) i Madagaskar (współpraca z Planète Urgence), a także kraje europejskie: Francja, gdzie Caudalie współpracuje z organizacją Arbres et Paysages, a także południowy zachód i region Bergwald w Niemczech. W 2019 r. Caudalie wspólnie z organizacją Coral Guardian realizuje program transplantacji i odtworzenia ponad 3 000 korali, a także akcje ochrony ekosystemu morskiego i uświadamiania jego znaczenia we współpracy z Reef World i Surfrider Foundation.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.