Balet dla dorosłych – nowy sposób na trening!

Balet dla dorosłych

fot. © NatashaFedorova / Bank zdjęć Photogenica

Balet jest dzisiaj dla każdego! To sposób na idealną, wysportowaną sylwetkę i nowa dyscyplina fitness.

Co daje balet?

1. Siłę

Balet to coś więcej niż ćwiczenia kardio. Znawcy dyscypliny zapewniają, że ćwiczenia baletowe są jak ćwiczenia z małymi ciężarkami. Trening zwiększa siłę i elastyczność ruchów. Wielbiciele baletu chwalą się, że odkąd go ćwiczą, noszą znacznie większe ciężary.

2. Wytrzymałość

Regularne trenowanie baletu zwiększa wytrzymałość mięśni. Ma też bezpośrednie przełożenie na wytrzymałość sercowo-naczyniową.

3. Elastyczność

W balecie ważne jest rozciąganie mięśni, z czasem więc zyskujesz na elastyczności i to wszystkich partii ciała.

4. Poprawę postawy

Balet sprawia, że jesteś bardziej świadoma swojego ciała, tego jak się poruszasz, jak stoisz czy siedzisz. Dzięki baletowi mniej się garbisz.

5. Poprawę samopoczucia

Aktywność stymuluje wytwarzanie endorfin, które przekładają się bezpośrednio na twoje samopoczucie.

6. Utratę wagi

Balet łączy ze sobą różne sekwencje ćwiczeń, które pomagają ci bez ogromnego wysiłku zrzucić wagę.

7. Pewność siebie

Wielbiciele baletu dla dorosłych deklarują, że wraz z uprawianiem tego sportu i zwiększeniem możliwości fizycznych wzrosła ich pewność siebie.

Przeczytaj także

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.