5 ćwiczeń na jędrny biust

5 ćwiczeń na jędrny biust
fot. Shutterstock

1. Do ćwiczenia będziesz potrzebować hantli, nie cięższych jednak niż 1-1,5 kg. Połóż się na podłodze, ugnij nogi jak do brzuszków. Dzierżąc hantelki, wyprostuj ręce tak, aby stykające się dłonie z hantelkami znajdowały się na wysokości biustu. Powoli, wydychając powietrze, opuszczaj ramiona na boki. Przytrzymaj przez chwilę centymetr nad ziemią i wdychając powietrze wróć ramionami do pozycji wyjściowej. Powtarzaj przez minutę.

2. Pozostając w tej samej pozycji wykręć dłonie tak, abyś widziała ich wierzch. Powoli uginaj ręce w łokciach. Zatrzymaj się na chwilę centymetr nad ziemią i wróć do pozycji wyjściowej. Przy zginaniu łokci wydychaj, przy rozprostowywaniu wydychaj powietrze.

3. Stań w lekkim rozkroku, nachyl się tak, aby twoje plecy były równoległe do podłogi. Nie uginaj szyi, kręgosłup musi być wyprostowany. Ręce z hantelkami trzymaj luźno opuszczone. Powoli podnoś wyprostowane w łokciach ręce na boki, napinając przy tym mięśnie brzucha, ściągając łopatki. Powtarzaj przez minutę.

4. W takiej same pozycji jak w poprzedni ćwiczeniu, uginaj ręce w łokciach, celując nimi w sufit. Mocno ściągaj łopatki.

5. Pompki! Klęknij na ziemi, podeprzyj się rękoma rozstawionymi na szerokość barków. Dłonie skieruj do przodu. Zginaj łokcie, dopóki biust nie dotknie ziemi. Wróć do pozycji wyjściowej. Zrób 3 serie po 10 pompek z krótkimi przerwami między seriami.

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.