4 sposoby na radosny poranek

4 sposoby na radosny poranek

Fot: Pixabay

Masz problemy ze wstawaniem? Wystarczy kilka prostych trików, żeby codziennie budzić się w dobrym humorze.

Funkcja drzemki jest twoją ulubioną aplikacją w telefonie? Nie możesz się obudzić, potem przez kilka kolejnych godzin przypominasz zombie? Oto kilka prostych sposobów, by poranek był radosny.

Najpierw woda

Zaraz po wstaniu wypij szklankę ciepłej wody z sokiem z cytryny. Uzupełnisz płyny, pobudzisz metabolizm, uzupełnisz witaminę C. Zapach cytryny pobudza.

Rozciągnij się

Nawet jeśli bardzo się spieszysz, 5 minut wystarczy na kilka skłonów i rozciągnięć. Pobudzisz krążenie, poprawisz ogólne samopoczucie. Nawet po kilkuminutowym treningu od razu będziesz mieć lepszy humor!

Zjedz coś odżywczego

Według raportu amerykańskiego Centrum Chorób Zakaźnych warzywa i owoce w codziennej diecie stosuje jedynie 1 na 10 osób. Zjedz banana, jabłko, przygotuj szybką owsiankę z owocami. Dobrym pomysłem jest nawet kanapka z jarmużem – warzywo jest pełne odżywczych przeciwutleniaczy! Jeśli zupełnie już nie masz rano czas, przygotuj śniadanie wieczorem. Wymieszaj ½ szklanki płatków owsianych, ½ szklanki jogurtu greckiego, 2/3 szklanki mleka, dodaj do smaku szczyptę cynamonu albo wanilii. Wszystko posyp świeżymi owocami, orzechami, albo płatkami kolosa, przełóż do szczelnie zamykanego pojemnika i wsadź do lodówki.

Nie patrz na telefon

Rano nie sprawdzaj kont w mediach społecznościowych, nie szukaj smsów, nie oglądaj YouTube’a. Wyniki badań uniwersytetu w amerykańskim stanie Pensylwania dowodzą, że osoby które rano przeglądały wiadomości w telefonie nawet przez 3 minuty, znacznie częściej (aż 27 procent więcej) opisują swój późniejszy dzień jako nieudany.

Przeczytaj także

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.