Winona Ryder nową twarzą L’Oréal Paris

Winona Ryder nową twarzą L'Oréal Paris

Fot: Photogenica

To dopiero druga kampania reklamowa w długiej karierze Winony Ryder. Aktorka została twarzą Elvive – nowej linii kosmetyków do ochrony włosów.

Jeszcze kilka lat temu świat filmu zupełnie o niej nie pamiętał. Winona Ryder, dziecko Hollywood, filmowa twarz pokolenia zniknęła z publicznego życia po tym, jak media przyłapały ją na kradzieży w sklepie. W 2016 szansę na powrót (tym razem na mały ekran) sprezentowali aktorce bracia Duffer, dając jej drugoplanową rolę w swoim nowym projekcie. Wraz ze spektakularnym sukcesem serialu Stranger Things i bardzo udanej grze aktorskiej Winona Ryder tryumfalnie powróciła na czerwone dywany Hollywood.

Wraz z powrotem na ekrany o aktorkę upomniała się branża reklamowa. L’Oréal Paris ogłosiła niedawno, że Ryder zostanie najnowszą twarzą firmy. Kampania o jakże sugestywnej nazwie The Comeback (ang: powrót) ruszyła 7 stycznia. – „Każdy lubi powroty. Chcemy pokazać, że na taki powrót do zdrowia zasługują też uszkodzone włosy” – powiedziała w wywiadzie z Women’s Wear Daily Anne Marie Nelson-Bogle, wiceprezes marketingu L’Oréal Paris. Jak szacuje L’Oréal Paris, uszkodzone włosy ma nawet 8 na 10 kobiet.

Kampania The Comeback będzie promować kosmetyki Elvive, przeznaczone właśnie do ochrony włosów. To dopiero druga kampania kosmetyczna w karierze Winony Ryder . W 2015 roku aktorka wzięła udział w kampanii Marc Jacobs Beauty.

 

Przeczytaj także

Dodaj komentarz