H&M Consiocus Exclusive 2018

H&M Consiocus Exclusive 2018

Fot: mat. pras.

W kolekcji Conscious Exclusive 2018 H&M po raz kolejny prezentuje innowacyjne rozwiązania dla bardziej zrównoważonej mody. W tym sezonie możecie się spodziewać pięknej biżuterii ze srebra z recyclingu oraz sukienek z sieci rybackich i innych nylonowych odpadów.

Kolekcja H&M Conscious Exclusive 2018 jest hołdem dla ruchu Arts and Crafts w Szwecji i zawiera nowe, ekologiczne materiały: srebro z recyklingu i ECONYL®, w 100% zregenerowane włókna z sieci rybackich i innych nylonowych odpadów. Kolekcja Conscious Exclusive będzie dostępna w wybranych sklepach H&M na całym świecie, jak również na hm.com od 19 kwietnia 2018 roku.

Jest to już siódma kolekcja Conscious Exclusive, która oferuje klientom ekskluzywne ubrania, jednocześnie pokazując rosnące możliwości zrównoważonej, innowacyjnej mody. Do takich materiałów jak TENCEL™, poliester z recyklingu i organiczny len, H&M dołącza ECONYL® i srebro
z recyklingu. Delikatna, gładka tkanina z ECONYL® została wykorzystana do uszycia pięknej białej koronkowej sukni ślubnej oraz romantycznej, ciemnoniebieskiej, koronkowej mini-sukienki z długimi rękawami. Tymczasem srebro pochodzące z recyklingu pojawia się w delikatnej biżuterii inspirowanej ruchem

1158_05

Picture 1 of 14

Arts and Crafts.

Innowacje, dzięki którym powstają nowe rodzaje bardziej przyjaznych środowisku materiałów są zadziwiające. Srebro pochodzące z recyklingu jest  wytwarzane ze złomu metali przy minimalnym wpływie na środowisko. Z kolei ECONYL®, włókno nylonowe w 100% odzyskane z sieci rybackich oraz odpadów nylonowych, pomaga chronić oceany przed ich zaśmiecaniem. Wykorzystanie tych innowacyjnych materiałów w naszej kolekcji Conscious Exclusive jest świetnym przykładem na to, jak można połączyć najnowszą technologię z tradycyjnymi technikami, osiągając spektakularne rezultaty” – mówi Ann-Sofie Johansson, doradczyni kreatywna w H&M.

Kolekcja Conscious Exclusive 2018 czerpie inspirację z twórczego domu XIX-wiecznych szwedzkich artystów Karin i Carla Larssona. Domek Lilla Hyttnäs, z pięknymi obrazami i gobelinami, został zinterpretowany przez zespół projektantów Conscious Exclusive we współczesnym i przyciągającym uwagę zestawie pięknie wykonanej odzieży damskiej, butów i akcesoriów wykonanych z ekologicznych materiałów. Za zdjęcia w kampania reklamowej Cnscious Exclusive 2018 był odpowiedzialny fotograf mody Mikael Jansson. Gwiazdami kampanii są: Aamito Lagum, Giedrė Dukauskaitė i Christy Turlington Burns, światowej sławy modelka i założycielka organizacji zdrowia Every Mother Counts.

„Bardzo wiele nauczyłam się o zrównoważonych materiałach i o tym, jak daleko udało się dotrzeć w kategoriach sustainability z kolekcją H&M Conscious Exclusive. Kolekcja jest kobieca i elegancka „, mówi Christy Turlington Burns. Kolekcja Conscious Exclusive będzie dostępna w wybranych sklepach H&M na całym świecie jak również na hm.com od 19 kwietnia 2018 roku.

Przeczytaj także

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.